Het kennisplatform IT-outsourcing is ontstaan uit praktijkervaringen van Xcellent. Dagelijks staan wij in contact met organisaties die te maken hebben met outsourcingsvraagstukken. Uitbesteding van IT-beheer is een complex traject dat een behoorlijke impact op de organisatie kan hebben. Wij wijzen niet alleen onze klanten graag de weg, maar willen onze kennis delen met iedereen die nadenkt over of bezig is met IT-outsourcing. Met die ambitie hebben we dit kennisplatform ontwikkeld.
Over ons
Onderzoeken
Vraag jezelf af: wil ik outsourcen? En wat? Welke doelstelling koppel ik eraan zodat ik later kan meten of het werkt? Definieer nog geen oplossing. Ga op zoek naar een partij en stel daarbij de vraag: wie kan mij helpen met de uitwerking van een efficiënte case met oplossing?
Selecteren
Tijd om op zoek te gaan naar een IT-partner die een oplossing op maat biedt. De vraag daarbij is niet wie dat het goedkoopste kan, maar wie dat het meest efficiënt doet, passend bij jouw bedrijf. Kijk niet alleen naar de techniek maar ook naar de cultuur, het wordt tenslotte een partner.
Controleren
Neem als klant een actieve rol aan als het IT-beheer wordt uitgevoerd. Uiteindelijk worden beide partijen beter van feedback op de dienstverlening. Partners hebben op die manier meer dan een klant-leverancierrelatie.
Ontstaan van Outsourcing IT
Outsourcing IT is een initiatief van Xcellent en is in december 2016 gelanceerd. Via dit platform wordt kennis gedeeld over het thema Outsourcing IT . Neem het tot je; oriënteer, doe kennis op en laat je inspireren. En blijf vooral terugkomen. Dit platform is altijd in ontwikkeling. Net als IT-outsourcing.
Powered by:

Xcellent ontwerpt, bouwt en beheert IT infrastructuren voor middelgrote organisaties. Met ruim 80 enthousiaste medewerkers zoeken wij naar de beste IT-oplossing die bij een organisatie past. Geen standaard oplossing, elke organisatie verdient een IT-oplossing die aansluit op haar werkwijze.
Het uiteindelijke doel is dat de klant zorgeloos aan de slag kan. Xcellent doet dit door een
hechte band op te bouwen met klanten en zich te verplaatsen in de eindgebruiker. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amersfoort ondersteunt door vestigingen in Delft en Zwolle.